Alles is ingepakt! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu Alles is ingepakt! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

Alles is ingepakt!

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

22 Augustus 2014 | Nederland, Aalsmeer

Vandaag nog even de kiezen op elkaar. Huis poetsen en alles inpakken. Koffer en tassen kunnen op slot. Steven nog even naar vrienden gedag zeggen. Laatste kopje koffie en wijntje thuis vanavond. Morgen is het dan eindelijk zover: 9.15 uur inchecken!!!! WE HEBBEN ER REUZE ZIN IN!!!!!!!

• 23 Augustus 2014 - 12:41

M+M De Blieck:

Hallo mensen aller eerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Nico.
    Hopelijk hebben jullie 1 goede vlucht en geniet er lekker van.
    Fijne vakantie

Groeten Martin +Margreth

• 23 Augustus 2014 - 14:12

Mirjam:

Hallo daar !!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nico !!! - we nemen er wel een borrel op.
    we hopen dat jullie een goede vlucht hebben en een goede aankomst
    het feest kan dan echt beginnen , geniet er van !!!