Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

24 Augustus 2014 | Canada, Vancouver

Ongeveer om 13.00 uur gingen we dan de lucht in. Het vliegtuig was een Airbus A330 van Air transat. Ongeveer 9 uur gevlogen maakten we een tussen stop in Calgary waar veel mensen het toestel verlieten. Maar met ongeveer 50 reizigers vlogen we nog door naar Vancouver International. Na 11 uur weer voeten op de aardbodem. Het was een hele rustige vlucht met prima voorzieningen aan boord. Met taxi naar het hotel waar we een triple-room hebben. Even bijkomen en dan nog even naar de hectiek van de stad waar we lekkere steak hebben gegeten. Nog wat geslenterd maar eigenlijk wel moe. Niet gek want we zijn al 23 uur op. Nu snel slapen. Locale tijd is het nu 21.30 uur.

• 24 Augustus 2014 - 09:53

Willem Fransen:

Mooi dat jullie een goede vlucht hebben gehad, rust lekker uit en veel plezier! Jacq en Willem

• 24 Augustus 2014 - 10:21

M+M De Blieck:

Goed om te horen dat jullie veilig geland zijn Slaap lekker
    Martin en Margreth