GEWELDIGE DAG - Reisverslag uit Whistler, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu GEWELDIGE DAG - Reisverslag uit Whistler, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

GEWELDIGE DAG

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

27 Augustus 2014 | Canada, Whistler

Nico zegt net: wat een geweldige dag!!!!
Nou dat was het zeker.
Om 10.00 uur uit burnaby wegereden naar Capilano Suspension bridge. Ten noorden van Vancouver. Een groot natuur park met een hele grote hang brug die over een kloof hangt.het voelt alsof je dronken bent als je erop loopt. Verder boven in de bomen houten flonders die een flinke looproute maken. Daarna doorgereden naar de Brandy wine falls. Een korte hike gedaan. Nu staan we op een campground net voor Whistler. Boven in de bergen met uitkijk op nog een restje sneeuw op de toppen. PRACHTIG!!!!!!!!!
Het weer is perfect ( 26 graden). Nog even lekker bakkie doen en een spelletje bij de picknick tafel buiten naast de camper.

• 27 Augustus 2014 - 10:18

Mirjam:

wat een super begin , als ik dit zo lees. en whoh wat een brug tussen de bomen
    even iets anders dan het boom wandelpad bij ons ...
    en wat een lekkere temperatuur , hier lijkt het wel herfst te worden
    nog veel plezier !!