Op naar Silver Star - Reisverslag uit Kaleden, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu Op naar Silver Star - Reisverslag uit Kaleden, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

Op naar Silver Star

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

03 September 2014 | Canada, Kaleden

Woensdag 3 september

Vandaag op weg naar Silver Star Skiresort. De plek waar Steven 17 november naar toe gaat om snowboard les te gaan geven. Het was er een verlaten boel ( down hill bike seizoen was net gesloten) dus konden we in alle rust alles goed bekijken. Niet vergelijkbaar met een ski resort in Europa. Alles hier heel kleurrijk. We vervolgen onze weg via Kelowna naar Kelowna-west. We rijden door een gebied met veel druivenvelden (wine tour). Aan het Okanagan Lake parkeren we de camper en gaan even in actie komen. Steven hardlopen, bergop en af en zwemmen en Nico en ik gaan een korte trail wandelen. Gelukkig is het weer nu erg lekker, 22 graden. Onze eind bestemming is vandaag Kaleden.

• 04 September 2014 - 07:30

Jose Klijn:

Silverstar ziet er leuk en jeugdig uit. Dat half jaartje snowboarden zal wel snel voorbij gaan!

• 04 September 2014 - 11:10

Renate:

Ziet er leuk en gezellig uit en fijn dat het weer beter is. Die regen wordt he nuet vrolijk van. Hier in nl nu ook mooi weer.