history - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu history - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

history

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

04 September 2014 | Canada, Harrison Hot Springs

Donderdag 4 september.

Donderdag 4 september.

Wakker worden met strak blauwe lucht. Altijd leuk! Na ontbijt nog even over het golf terrein gelopen. Bij veel campgrounds hier is ook een golfpark. Onderweg naar Princeton rijden we langs veel fruit verkopers. Niet geimporteerd maar vers van het land. Vele soorten appels, perzikken, kersen, pompoenen, groenten...... echte tuinbouw area.
In Princeton gaan we een stukje van de Kettle Valley Rail wandelen. Dit was ooit een spoorbaan door Canada heen maar jaren en jaren geleden is de spoorbaan afgedankt en is nu als trails voor wandelaars in gebruik. We lopen tot een uitstekende rots die oranje rood van kleur is en ons werd hier verteld dat dat de kleurstof was die de indianen gebruikten om hun gezicht te kleuren. Op de foto die ik bijvoeg is de oude spoorbrug te zien. We vervolgen onze route naar Harrison Hotsprings. De campground is een hele mooie. Het is aan het Harison lake. Net op tijd om de zon onder te zien gaan. Lekker wijntje erbij en genieten maar. Vanavond weer eens lekker fikkie stoken met sterke verhalel

• 05 September 2014 - 07:44

Renate:

Welke foto?;-)

• 05 September 2014 - 22:46

Leo:

Leuke foro van jullie! Gopro??

Nico, heb je je haar daar zo grijs latenverven of in Nederland?

Have fun!!!!
    Gr