chillen - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu chillen - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

chillen

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

06 September 2014 | Canada, Campbell River

Zaterdag 6 september.

We hebben wat gemist!!!!
Een aantal walvissen die halverwege vorige week langs de campground richting Vancouver zwommen zijn vanmorgen heel vroeg weer terug langs gegeaan richting Alaska. (Zijn het wel dezelfde). Hadden ze dat niet even kunnen melden!!!!!! Balen!!!!!!
We hebben nog 2 nachten bij geboekt hier, zo mooi is het. In de middag gaan we naar een baai met een strandje van keien en aangespoelde boomstammen. Ondanks dat het 27 graden is, is het water heel koud en heel zout aldus Steven. Lekker dit dagje, beetje lezen, chillen maar morgen staat er iets heeeeeel leuks op het programma........

• 07 September 2014 - 10:45

Mirjam:

super , wat een mooi verhaal om over jullie vakantie te lezen aan de andere kant van de plas ...
    jullie genieten ... dat spreek uit de verhalen.
    wat jammer van de walvissen . nog veel plezier
    hier alles goed , ook met moeders