Wild life - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu Wild life - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

Wild life

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

07 September 2014 | Canada, Campbell River

Zondag 7 september.

Vandaag gaat het gebeuren. We gaan mee met de Ocean Rapid/Wild LifeTour. In een Zodiac boat gaan we verschillende lakes onveilig maken en zien of er nog walvissen, beren en dolfijnen te vinden zijn. Om 14.15 uur worden in de haven van de campground Ripple Rock / Browns Bay met de Zodiac opgepikt. Alle drie heisen we ons in een wind en waterdicht pak en gaan aan boord. Met totaal 12 mensen gaan we dit avontuur te gemoet. Stuiterend over golven en draaikolken ontwijkend. Helaas is geen enkele walvis te spotten maar met de dolfijnen was het echt gaaf. Ze zwommen langs de boot, met de boot mee en speelden zelfs met de boot. Ook hebben we wel geteld 1 bruine beer gespot die aan de bomen aan het sjorren was. Ondanks dat we de walvissen niet hebben gezien was het zeker de moeite waard. 18.15 uur zetten we weer voet aan wal(zee benen). Onder het genot van een borrel nog even na genieten van deze bijzondere ervaring. Na het eten nog even met ons 3 in de hot tub. Al met al EEN PERFECTE DAG!!!!!!

Tags: Zodiac boat