laatste volle dag Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu laatste volle dag Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jose, Nico, Steven Boere - WaarBenJij.nu

laatste volle dag Canada

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Jose, Nico, Steven

11 September 2014 | Canada, Vancouver

Woensdag 10 september.

Na het ontbijt vertrekken we naar Ucluelet(ook nog west op het eiland) waar we nog een trail gaan doen langs de kust. Afsluitend met een lekkere " bak" koffie. Ik noem het bak want gewone kopjes koffie hebben ze in Canada nergens, alles is BIG. Rond het middaguur rijden we richting Victoria. Onderweg nog lekker picknicken aan een lake en genieten van de zon die weer hoog aan de hemel staat. Onze overnachting is in het Goldstream National Park. Lekker borrelen en de bbq aan. Steven is vanavond de kok én wederom vuurmeester ( hij heeft zijn "vuurtrui" aangetrokken).

Donderdag 11 september.

Wakker worden en weten dat het je laatste volle dag in Canada is........
Maar aan alles komt een eind. Om 12.00 uur hebben we de ferrie vanaf Vancouver Island naar Swawassen Vancouver. We hebben al een campground geboekt in Peach Arche (20 minuten rijden). Dit is dichtbij het inlever adres van de camper. Om uiterlijk 10.00 uur morgen ochtend moeten we daar zijn. We gaan vanmiddag nog even op het strand kijken. Maar ondanks dat het prachtig weer is, is het daar te fris. Na het galgen maal van vanavond gaan we alles opruimen en inpakken zodat we morgen ochtend na het ontbijt kunnen vertrekken richting Canadream waar vandaan we naar Vancouver Airport worden gebracht. Onze vlucht staat gepland voor 14.15 uur (Canadese tijd) en hopen rond 10.30 uur zaterdag ochtend op Schiphol te landen. We hebben een MEGA MOOIE reis gemaakt. Genoten van de natuur en van elkaar. Heel veel gezien en gast vrije mensen ontmoet. Maar zoals ik al eerder zei: aan alles komt een eind!!!!!!!!!!!

• 12 September 2014 - 07:39

Jose Klijn:

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! En Steven mag zo lekker weer terug; toch lekker om alvast kennis gemaakt te hebben met Canada. Goede reis terug en we spreken elkaar; lijkt ons leuk om jullie foto's te zien.

• 13 September 2014 - 10:36

Paola Rene Vinnie:

Wow, wat een prachtige reis hebben jullie beleefd, net foto's gekeken.
    Dit staat zeker ook nog op ons verlanglijstje, wat schitterend allemaal.
    Hopen dat jullie een goede vlucht terug hebben gehad, want ik lees dat jullie op dit moment ongeveer gaan landen.

Groetjes en tot donderdag

liefs Paola en de mannen